a.readmore { /* CSS properties go here */ }

Επώνυμες μάρκες εώς -80%

Σάββατο 9 Μαρτίου 2013

Το σύνορο του Νησελίου, το τελειωτικό χτύπημα στην Ημαθία.


Από πλευράς συγκοινωνιακής επιστήμης θα μπορούσε κανείς να αναλύσει λεπτομερώς τη μέγιστη σημασία της χρήσης μιας σύγχρονης ασφαλούς οδικής αρτηρίας, είναι όμως πλέον γνωστό στον κόσμο της Ημαθίας, το κατά πόσο συνέβαλε θετικά σε όλους τους τομείς της ζωής του η Εγνατία Οδός στα νεότερα χρόνια λειτουργίας της, στη δραστική μείωση των ατυχημάτων, στην απρόσκοπτη και έγκαιρη διακίνηση επιβατών και εμπορευμάτων, στην αύξηση της επισκεψιμότητας της περιοχής, ακόμα και στην εξασφάλιση εργασίας στις όμορες Περιφερειακές Ενότητες.

Αυτή την εποχή, που όλα καταρρέουν, γιατί αυτό διάλεξαν για εμάς κάποιοι, ίσως για πολλούς να αποτελεί γραφή ελαχίστου μεγέθους γραμματοσειράς η αναφορά σε ανάπτυξη, σε ασφαλή κυκλοφορία, σε γρήγορη, αποτελεσματική και αποδοτική διακίνηση ανθρώπων και αγαθών, σε ελεύθερη οδική πρόσβαση, σε βελτίωση προσβασιμότητας στα αστικά κέντρα, στις οδικές συνδέσεις ενός τόπου με το Διευρωπαϊκό Οδικό Δίκτυο, στη συμβολή ενός οδικού άξονα στο σεβασμό του περιβάλλοντος. Αυτά όμως δεν είναι στην πραγματικότητα «ψιλά γράμματα», είναι γραμμένα με έντονη γραφή και επηρεάζουν το επίπεδο ζωής μας, ή ότι μας απέμεινε από αυτό !
      
Αν υπάρχει μία χαραμάδα, μία αμυδρή αχτίδα φωτός  ανάπτυξης στην Ημαθία, αυτή περνάει μέσα από τον «δρόμο».

Ο «δρόμος» αυτός σε λίγο θα έχει «σύνορο». Αυτό είναι το τίμημα της συμφωνίας που επήλθε μετά από την παραδοχή της Ελληνικής Πολιτείας ότι είναι ανίκανη να υποστηρίξει ένα έργο που ο ίδιος ο λαός πλήρωσε και πρέπει να παραχωρηθεί η χρήση του, να «νοικιάσουμε» δηλαδή τη χρήση του δρόμου για τον οποίο εμείς πληρώσαμε να γίνει !!!

Και δεν είναι μόνο τα 2,20 ή 2,50 ευρώ που ετοιμάζονται να βάλουν στα διόδια που σύντομα θα κατασκευάσουν στο Νησέλι, είναι η κοροϊδία για όλους τους Ημαθιώτες και μη, που για άλλη μία φορά το τελευταίο διάστημα (Πανεπιστημιακές Σχολές κλπ), οι καρεκλοκένταυροι των Αθηνών (παρωχημένη η έκφραση, αλλά έτσι είναι…) θα τους γράψουν στα «παλαιότερα των υποδημάτων τους» και θα τους επιβάλουν ένα ακόμα χαράτσι.

Είναι το δυσβάσταχτο κόστος που θα κληθούν να πληρώσουν οι εργαζόμενοι που πηγαινοέρχονται καθημερινά στις όμορες Βιομηχανικές Περιοχές, ακόμα και στην εργασία τους στη Θεσσαλονίκη. Αυτό το κόστος μετ’ επιστροφής, μέσω και των διοδίων Μαλγάρων, θα είναι για διόδια, και μόνο για διόδια, περίπου 7 ευρώ !!! και αυτό θα είναι μόνο σε αρχικό στάδιο !!!
Είναι η τροχοπέδη, η αναστολή, εν κατακλείδι και το τελειωτικό χτύπημα στην αναπτυξιακή προοπτική της Οικονομίας και του Τουρισμού που οι Βουλευτές και οι πολιτικάντηδες (όχι δεν βρίζω) αυτού του τόπου διαλαλούν με στόμφο σε κάθε ευκαιρία.
      
Η απόφαση της κατακόρυφης αύξησης του κόστους χρήσης της Εγνατίας Οδού έχει μία παράμετρο που αφού διαβάσουμε τα παραπάνω, πρέπει να την τοποθετήσουμε πρώτη στην ιεράρχηση. Είναι μία εγκληματική, μία δολοφονική απόφαση!!!
Είναι μία απόφαση που θα κατευθύνει ένα «τεράστιο ποτάμι» αυτοκινήτων και φορτηγών στο «ρυάκι» της Παλαιάς Εθνικής Οδού.

Όσοι δε για κάποιο λόγο χρησιμοποίησαν ή χρησιμοποιούν την ΠΕΟ για Θεσσαλονίκη, κατανοούν απόλυτα αυτή την παράμετρο που, απευχόμεθα, αλλά θα έχει τραγικά αποτελέσματα αφού θα μιλάμε για ένα κυκλοφοριακό συνονθύλευμα από επιβατικά, δίκυκλα, φορτηγά και αγροτικά οχήματα σε ανασφαλή δρόμο με κάκιστη ποιότητα οδοστρώματος συν του γεγονότος ότι τους θερινούς μήνες πετάγονται από παντού και τρακτέρ ακόμα και συρμοί αγροτικών μηχανημάτων !
     
 Για τους παραπάνω λόγους αλλά και για άλλους τόσους, όλοι  οι πολιτικοί, όλοι οι φορείς και βέβαια όλοι οι πολίτες της Ημαθίας πρέπει να μην αφήσουν να γίνει το «σύνορο του Νησελίου» και να δράσουν εν τη γενέσει και όχι κατόπιν εορτής …
      
Αναμένουμε λοιπόν πρωτίστως τις Ανακοινώσεις Εναντίωσης εκ μέρους των Βουλευτών, τα Ψηφίσματα των Δημοτικών Συμβουλίων Βέροιας και Νάουσας καθώς και την αφύπνιση φορέων (Επιμελητήριο, Εμπορικοί Σύλλογοι, Σωματεία κλπ).


Πηγή: veriotis-veria.blogspot.gr


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου