a.readmore { /* CSS properties go here */ }

Επώνυμες μάρκες εώς -80%

Σάββατο 2 Μαρτίου 2013

Greek Fails


Αστείες ατάκες από το GREEK FAIL. Aπολαύστε τες.


-Μωρο μου τι μου πήρες για την επέτειό μας?
-Σου πήρα ένα 20αρικο από την τσάντα σου, για να βάλω βενζίνη!!..


Χτυπησε ο γειτονας μου το κουδουνι στις 3 το βραδυ.. Παλι καλα να λεει που ημουν ξυπνιος παιζοντας ντραμς αλλιως δεν θα του ανοιγα



Οι Ιάπωνες που δεν πάνε φαντάροι.....πάνε νίντζα?


Σε λιγο δεν θα κανουμε σεξ γιατι το σεξ φερνει πεινα και δεν θα εχουμε λεφτα να φαμε.... Καυλος κυκλος.....



-Εντάξει ρε συ θα ξυριστω,αφού δεν σου αρέσουν τα γενια μου...
-Επιτέλους ρε Αντωνία!


Όταν βαριέμαι μαγειρεύω ...
Λίγο η φωτιά, λίγο ο καπνός, λίγο να πάρω την πυροσβεστική , περνάει η ώρα...



Κατεβαίνοντας κάτι σκαλιά , παρατηρώ μια όμορφη κοπελα .. Στο τελευταίο σκαλί γλιστραω και καταλήγουμε στο έδαφος .. "Της την έπεσα" ..


Έριξα τους servers του google !!!

Έγραψα " εγώ πότε θα γ@_ήσω ? " και εδώ και κάνα τρίωρο ψάχνει αποτελέσματα ...



Ένα πράγμα δεν μπορώ να καταλάβω... Γιατί στα όνειρα όταν σε κυνηγάνε δεν μπορείς να τρέξεις και όταν κάνεις σεξ ξυπνάς στο καλύτερο;


Πολύ τρέντι ο Έλληνας. Βγαίνει για ένα freddo, μετά πάει για το mojito του και τέλος γυρίζει σπίτι για να φάει τον τραχανά της μάνας του.



Αντρας και γυναίκα μπορούν να είναι φίλοι! Ναι καλά...Και αν είσαι και καλό παιδάκι δεν αποκλείεται μια μέρα να συναντήσεις ένα στρουμφάκι...!!!


Μας πηρε 1 μηνα να μαθουμε να ξεκουμπωνουμε σουτιεν ευκολα κ γρηγορα..
Μας πηρε 1 χρονο να μαθουμε και τα αθλητικα που κουμπωνουν μπροστα..
Μας πηρε αλλο ενα χρονο να μαθουμε να τα ξεκουμπωνουμε με το ενα χερι..
Μας πηρε αλλα 2 χρονια να μαθουμε να τα ξεκουμπωνουμε με τη γλωσσα..
Και παει η αλλη και παιρνει Pretty Bra...???



- Ζήτωωω οι ελεύθεροι !!! ...
- Μωράκι μου ξυπνα! εφιάλτης είναι!


Μου ζήτησε η πρώην μου να της δώσω πίσω τις γυμνές φωτογραφίες της.
Της έστειλα το link..



Η εκκλησία είναι κατά της ομοφυλοφιλίας γιατί λέει πως είναι κάτι αφύσικο. Και να περπατάς επάνω στο νερό δηλαδή είναι νορμάλ;


-Ποιος ηταν στο τηλεφωνο;
-Ο πρωην μου..
-Και τι ηθελε;
-Να τα ξανα βρουμε...
-Του ειπες να παει να γ@μηθει;
-Ναι, οπου να'ναι ερχεται..



Μεθυσμένος σε σουβλατζίδικο:
- Ένα γύρο απ’ όλα
- Πίτα?
- Άσε, λιώμα


Γράφει ο άλλος στάτους πάμε να λιώσουμε τα χιόνια λεμέ!!!

Τι να πω όπως την δει ο καθένας!!!! αυτός την είδε ήλιος!



Έχω ένα ερώτημα που θα μ απασχολεί χρόνια...Τι χρησιμεύει η τρύπα στους λουκουμάδες;
 


ΓΡΑΦΩ ΠΟΡΝΟ ΠΑΡΑΜΥΘΙ...
Η ΑΝΟΙΧΤΟΜΠΟΥΤΑ !



Προσέχω πολύ τη διατροφή μου. Τρώω μόνο μαύρο ψωμί...
Ή τέλος πάντων αυτό το χρώμα που παίρνει όταν είναι γεμάτο μερέντα!

 

Ωραίες οι διπλές εκφράσεις…
Και ιπτάμενος και τζέντλεμαν.
Και λαίδη και αλήτης.....
Και σάλτα και γ@μ_σου.....




Είναι μια μύγα που εδώ και ώρα, παίρνει φόρα και χτυπάει το κεφάλι της στο τζάμι.Ποιος ξέρει τι μαλακία θα έκανε...



Πηγή: grfail.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου