a.readmore { /* CSS properties go here */ }

Επώνυμες μάρκες εώς -80%

Πέμπτη 10 Ιανουαρίου 2013

Λεξικό αντρών


Πεινάω = Πεινάω

Νυστάζω = Νυστάζω

Ωραίο φόρεμα = Και γ**ω τις βυζάρες

Και τι έγινε; = Ουφ ρε παιδί μου. Μην το κάνεις θέμα

Ναι ,ωραίο κούρεμα = Πριν το είχε καλύτερα το μαλλί

Πάμε σινεμά; = Θέλω σεξ!

Πάμε για φαγητό; = Θέλω σεξ!

Να σε πάρω τηλέφωνο; = Θέλω σεξ!

Πιασμένη φαίνεσαι, να σου κάνω μασάζ; = Θέλω να κάνουμε έρωτα

Καλά, τι σε έπιασε απόψε; = Χμμμ….μάλλον δεν θα κάνουμε έρωτα απόψε

Βαριέμαι = Θέλεις να κοιμηθείς μαζί μου?

Σ’ αγαπώ = Κάτσε να σε σκίσω τώρα

Κι εγώ σ'αγαπώ = Εντάξει . Το είπα… Άντε γδύσου τώρα

Θέλεις να συζητήσουμε; = Θέλω να κάνω καλή εντύπωση για να πιστέψεις ότι είμαι άτομο με επίπεδο και ίσως τότε μου κάτσεις

Θέλεις να με παντρευτείς;  = Θέλω να είσαι παράνομη όταν σε τσακώσω με άλλους στο κρεβάτι….

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου