a.readmore { /* CSS properties go here */ }

Επώνυμες μάρκες εώς -80%

Πέμπτη 10 Ιανουαρίου 2013

Λεξικό γυναiκών


Ναι = οχι

ΟΧΙ = ναι

Λυπάμαι = Θα με θυμηθείς

Χρειάζομαι = Θέλω

Αποφάσισε εσύ = Η σωστή απόφαση είναι προφανής

Κάνε ότι καταλαβαίνεις = Αυτό θα μου το πληρώσεις

Πρέπει να μιλήσουμε = Έχω να σου κάνω παράπονα

Φυσικά κάν’το άμα το θέλεις = Μη το τολμήσεις να το κάνεις

Δε τσατίστηκα = Φυσικά και τσατίστηκα, Μ@Λ@ΚΑ!

Είσαι πολύ άντρας = Μήπως είναι καιρός να ρίξεις κανένα ξύρισμα?

Σήμερα είσαι πολύ ευγενικός μαζί μου = Μήπως, μήπως λέω,σκέφτεσαι πάλι το σεξ?

Σβήσε το φως = Έχω κυτταρίτιδα

Η κουζίνα δε με βολεύει καθόλου = Θέλω καινούργιο σπίτι/διαμέρισμα

Χρειάζομαι καινούριες κουρτίνες = και χαλιά, έπιπλα, γούνα

Άκουσα ένα θόρυβο = Έχω καταλάβει ότι σε πήρε ο ύπνος

Μ’αγαπάς; = Θέλω να σε ρωτήσω για κάτι ακριβό

Πόσο πολύ μ'αγαπάς; = Έκανα κάτι που μάλλον δε θα σ’αρέσει

Όχι τίποτα ειλικρινά ! = Απλά, είσαι και πολύ *******,  ρε παιδάκι μου

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου