a.readmore { /* CSS properties go here */ }

Επώνυμες μάρκες εώς -80%

Παρασκευή 30 Νοεμβρίου 2012

Ώρα για γέλιο 2

Χτυπάει το τηλέφωνο σε ένα x-shop και το σηκώνει ο υπάλληλος.
Ακούγεται μια γυναικεία αισθησιακή φωνή.
-Αχχχχ εσείς πουλάτε… Αχχχχχ….κάτι..αχχχχ…δονητές..αχχχχ μαύρους…αχχχχχ εικοσάποντους;
- Μάλιστα κυρία μου, εμείς.
- …Με τούρμπο..ααααχχχ…και περιστρεφόμενη κεφαλή;
- Ναι, εμείς.
- Αααχχχχ… Μμμμε έξτρα παλινδρομική κίνηση… Ωχχχ, ναι! ναι! ναι…και αληθινό δέρμα;
- Ναι κυρία μου, εμείς τους φέρνουμε.
- Πωωωωωωωως κλείνουυυυυυυνν!!!;;;

  Ένας τύπος με τη γυναίκα του στο δρόμο ρωτάει ένα ταξιτζή:
- Πόσα θες για να με πας αεροδρόμιο;
- Έρεε, δε ξέρω κύριε, όσο γράψει το κοντέρ.
- Ρε άσε το κοντέρ τώρα, πόσα θες να με πάς αεροδρόμιο;
- Έρεε... δεν ξέρω περίπου 1700 - 1800 δραχμές.
- Και δε μου λες, πόσα θέλεις για να πας εμένα και τη γυναίκα μου μαζί;
- Εεε... το ίδιο κύριε περίπου 1700 - 1800 δραχμές. (γυρνάει ο τύπος στη γυναίκα του)
- Είδες μωρή, φράγκο δεν αξίζεις.



Ο Τοτός με τον πατέρα του κάθονται στο σαλόνι. Λέει ο μπαμπάς στον Τοτό:
- Πήγαινε στο υπνοδωμάτιο και φέρε μου τις παντόφλες μου.
Στο υπνοδωμάτιο κάθονται η αδερφή του Τοτού και μια φίλη της. Μπαίνοντας μέσα λέει ο Τοτός:
- Ο μπαμπάς μου είπε να σας δείρω και τις δύο!
Η αδερφή του:
- Φύγε από δω ρε κωλόπαιδο!
- Δε με πιστεύεις; Άκου (και φωνάζει στον πατέρα του:) Πατέρααα! Την μίαααα;
- Και τις δύο ρε βλάκα!
Ένα φτωχό παιδάκι στέλνει γράμμα στον Αγ. Βασίλη. Στα ΕΛΤΑ όμως ανοίγουν το γράμμα και διαβάζουν...
- Είμαστε πολύ φτωχοί. Δεν έχουμε να φάμε και τα ρούχα μας είναι παλιά. Σε παρακαλώ στείλε μας 3000 ευρώ να περάσουμε καλά Χριστούγεννα. Συγκινημένοι οι υπάλληλοι κάνουν έρανο, μαζεύουν 1500 ευρώ και τα στέλνουν στη διεύθυνση του φτωχού παιδιού. Την επόμενη χρονιά ξανά το παιδί γράφει γράμμα, το ανοίγουν ξανά και διαβάζουν:
- Άγιε Βασίλη, σ' ευχαριστώ για τα χρήματα που έστειλες πέρυσι. Αν μου στείλεις και φέτος, σε παρακαλώ να μου τα στείλεις σε τραπεζική επιταγή γιατί οι κλέφτες στα ΕΛΤΑ μου έφαγαν 1500 ευρώ.



Για έναν άντρα είναι καλύτερο να έχει δίπλα του ένα σκύλο, παρά μια γυναίκα, γιατί:
1. Ο σκύλος σε αφήνει να του βάλεις κολάρο με καρφιά, χωρίς να σε πει διεστραμμένο.
2. Δεν παρεξηγείται αν τον φωνάξεις με όνομα άλλου σκύλου.
3. Αποκλείεται να σε ξυπνήσει μέσα στη νύχτα για να σε ρωτήσει "αν πεθάνω, θα πάρεις άλλο σκύλο;"
4. Αν γεννήσει βάζεις μια αγγελία και δίνεις τα κουταβάκια.
5. Αν φύγει δεν ζητά τη μισή σου περιουσία.
Και κάντε ένα τεστ: Κλειδώστε στο πορτ μπαγκάζ τη γυναίκα και το σκύλο σας και δείτε ποιός θα χαρεί πιο πολύ όταν τους ανοίξετε..
Αγαπητέ 'Αγιε Βασιλη
Όλο Το Χρόνο Ήμουν Καλό Παιδάκι,
Εντάξει...
Τις Περισσότερες Φορές...
Οκ, Που Και Που...!!
Άστο, Γ@μησέ Το..
Θα Το Αγοράσω Μόνος Μου..!!



Δάσκαλος: Τοτό η έκθεσή σου με θέμα "Ο σκύλος μου" ειναι ίδια με του αδερφού σου.Την αντέγραψες;
Τοτός: Όχι κύριε. Απλά είναι ο ίδιος σκύλος.
Ερώτηση Μαθηματικών!
Δάσκαλος: "Για πες μου Γιώργο, πόσο κάνει 8-8;"
Γιώργος: "Δεν ξέρω κύριε."
Δάσκαλος: "Για σκέψου λίγο. Aν έχω 8 κεράσια και φάω και τα 8 τι θα μου μείνουν;"
Γιώργος: "Τα κουκούτσια κύριε!"



Κάποια φορά κατέβηκε ένας χωριάτης ξυλοκόπος στην πόλη για να αγοράσει μηχανάκι για τα ξύλα. Πηγαίνει σ` ένα μαγαζί με μηχανάκια. Οπότε λέει στον πωλητή:
- Θα ήθελα ένα μηχανάκι που κόβει ξύλα.
- Εντάξει, του λέει ο πωλητής, θα σας δώσω ένα που κόβει τριάντα κορμούς τη μέρα.
Μετά από λίγο καιρό έρχεται ξανά ο χωριάτης στο μαγαζί αυτό και λέει στον πωλητή ότι δεν κόβει παρά μόνο δύο κορμούς τη μέρα
. Ο πωλητής του λέει παραξενεμένος :
- Αποκλείεται γιατί όλοι κόβουν τριάντα περίπου δέντρα τη φορά.
- Εγώ προσπάθησα αλλά δεν τα κατάφερα.
- Καλά φέρε το μηχανάκι για να το δοκιμάσουμε.
Παίρνει το μηχανάκι ο πωλητής, τραβάει το σχοινάκι και... ντρρρρ παίρνει μπροστά.
- Ώπα ρε μεγάλε, του λέει ο χωριάτης, πως το 'κανες αυτό;
-Μαμά, μαμα!! Να πάρουμε ένα γατάκι;
-Όχι παιδάκι μου, γιατι όταν μεγαλώσει θα χεζει τις γωνίες.
-Να πάρουμε τότε ενα τιγράκι;;;;
-Όχι παιδάκι μου, γιατι όταν μεγαλώσει θα χεζουμε εμείς τις γωνίες...








Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου