a.readmore { /* CSS properties go here */ }

Επώνυμες μάρκες εώς -80%

Τετάρτη 20 Μαρτίου 2013

Ποιος είπε ότι μόνο οι άνθρωποι είναι ενοχλητικοί;


Έλα να παίξουμε. Όχι; Καλά!


Δώσε μου κι εμένα λίγο...


Μου χαλάς την πόζα....


Εμένα κοίτα όχι αυτόν....


Να φύγεις, να πας αλλού...


Δεν πειράζει, θα πάρω το δικό σου...


Δικό μου, δικό μου, ΔΙΚΟ ΜΟΥ...


Ξύπναααααααα....


Να βρείς άλλο κύμα....


Σκέψου καλά τι έκανες και τα ξαναλέμε...


Θα κάνεις μπάνιο είπα...


Ουπς! Συγνώμη, δε σε είδα...


Καλό γατάκι, καλό γατάκι, καλό γατάκι...


 Αυτό τρώγεται;.....



 Φύγε. Φύγε ντεεε.....


Πήγαινε λίγο πιο εκεί. Καλά μην παααας.....


 Σ'έπιασα. Σ'έπιασα. Σ'έπια......


 Μας το χαλάς...


Πως είσαι έτσι; Βγάλτο λέμε....


Δεν κρατιέμαι, αχ ξαλάφρωσα.....






Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου