a.readmore { /* CSS properties go here */ }

Επώνυμες μάρκες εώς -80%

Κυριακή 27 Ιανουαρίου 2013

Αστεία Status

-Μωρό μου πάρε το ντεπον σου.
-Μα δεν έχω πονοκέφαλο!
-Ωραία, σε έπιασα γδύσου τώρα.


- Λόγος διαζυγίου?
- Για θρησκευτικούς λόγους...
- Δηλαδή?
- Δεν παραδεχόταν πως στο κρεβάτι είμαι Θεός!


-Γκαρσόν, σερβίρετε χοιρινό;
-Τους πάντες σερβίρουμε κύριε. Καθίστε!


-Έσπασα ένα πόδι στο σκι αλλά ευτυχώς δεν ήταν το δικό μου.


-Γιατρέ έχει ελαττωθεί η όραση μου....
-Σας πιστεύω κύριε, εδώ είναι ταχυδρομείο...


Έπαθα τέτοιο σοκ την ημέρα που γεννήθηκα που έκανα ένα χρόνο να μιλήσω.



Τι κοινό έχουν οι τούρτες και οι πεθερές;
Και οι δύο προτιμούνται παγωμένες με κεράκια ..


Θα τινάξω τα μυαλά μου στον αέρα να γεμίσει ο κόσμος εξυπνάδα.


Οι γονείς θέλουν σχολείο,
το σχολείο θέλει διάβασμα,
το διάβασμα θέλει χρόνο,
ο χρόνος είναι χρήμα,
κι εμείς δεν έχουμε καιρό για τέτοια έξοδα.


Να στε ρομαντικοί ρε! Εκεί που λέτε:
Mωρό μου τι κ@λαρα είναι αυτή, θα σε σκίσω άμα σε βάλω στα 4, πείτε κι ένα: "ενώ μας λούζει το φεγγαρόφως".


Ενός λεπτού σιγή γι αυτούς που όλο το χειμώνα πάλευαν με τα σίδερα στα γυμναστήρια και φέτος το καλοκαίρι πήδηξαν μόνο τα κύματα...!!


-Με απατάς!
-Εγώ;!;! Μα τι πάθατε σήμερα!!!! Είσαι η τρίτη που μου το λέει!!!!


Μπαίνει ένας με γεμάτο πιστόλι στο καφενείο της γειτονιάς και φωνάζει :
- Ποιός από σας γ@μησε την γυναίκα μου;
Και ακούγεται από το βάθος μια φωνή :
- Δεν σου φτάνουν οι σφαίρες ρε μεγάλε...!!!


Ο λόγος που οι γυναίκες ποτέ δεν θα κάνουν πρόταση γάμου είναι επειδή αμέσως μόλις αυτή γονατίσει, αυτός θα αρχίσει να ξεκουμπώνεται...


 Πηγή: i-diadromi.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου