a.readmore { /* CSS properties go here */ }

Επώνυμες μάρκες εώς -80%

Τρίτη 22 Ιανουαρίου 2013

Ας γελάσουμε λίγο


Μια οικογένεια βρίσκει έναν σκύλο και συζητούν πως θα το ονομάσουν.
Το αγόρι λέει:
- Να το βγάλουμε Τζάκ.
Το κορίτσι λέει:
- Να το βγάλουμε Μπούμπη.
Η μητέρα λέει:
- Να το βγάλουμε Μάξ.
Ο πατέρας θυμωμένος λέει:
- Εγώ λέω να το βγάλουμε έξω.





Ένα ζευγάρι έχει δυο δίδυμα παιδιά, από τα οποία το ένα είναι κωφάλαλο. Μετά από συνεχείς επισκέψεις στους πιο διάσημους γιατρούς, η μάνα δέχεται τη μοίρα τους. Ο πατέρας, όμως, πέφτει σε βαθιά μελαγχολία. Φεύγει από το σπίτι και αρχίζει να γυρνάει ρακένδυτος. Η γυναίκα του με τη βοήθεια ενός συναδέλφου του, τον βρίσκει μετά από μήνες κάτω από μια γέφυρα.
- Ρε Κώστα,τι πράματα είναι αυτά που κάνεις; του λέει ο συνάδελφός του.
- Τι να κάνω, ρε Τάκη; Το παιδί μου θα μείνει μουγγό και κουφό για όλη του τη ζωή. Με τι κουράγιο να ζήσω;
- Σώπα, ρε! Εγώ ξέρω μια τσιγγάνα, που τα γιατρεύει όλα.
Ο Κώστας παίρνει κουράγιο, μαζεύει όλες του τις οικονομίες και πάει να βρει την τσιγγάνα:
- Θα ανέβεις στο βουνό, θα μαζέψεις τσάι και θα το δώσεις καυτό στο παιδί την πιο κρύα νύχτα του χειμώνα. Μετά θα το βουτήξεις 3 φορές στην παγωμένη θάλασσα. Μπορεί να πονέσει, αλλά η γλώσσα του θα πηγαίνει ροδάνι!
Ο Κώστας κάνει ό,τι του είπε η τσιγγάνα. Το πιο κρύο βράδυ του χειμώνα βράζει το τσάι και το δίνει στο παιδί. Μετά, ενώ εκείνο ουρλιάζει από τους πόνους, το παίρνει, το βάζει στο αμάξι και το πηγαίνει στη θάλασσα. Το βουτάει μια..."Μπαααα!", το βουτάει δυο..."Μααααα!", το βουτάει τρεις..."Μαλάκααααααααα!".
Έκπληκτος, παίρνει το παιδί, το τυλίγει σε μια κουβέρτα, το βάζει πάλι στο αμάξι και ξεκινά για το σπίτι. Μόλις φτάνει,βλέπει τη γυναίκα του στην πόρτα να τον κοιτά με ειρωνικό ύφος:
- Τι έγινε; τον ρωτά.
- Γυναίκα, δε θα το πιστέψεις! Το παιδί μίλησε! Με είπε μαλάκα!
- Καλά σου είπε, αφού πήρες το άλλο μας παιδί!





Τρεις γέροι κάθονται στη βεράντα του γηροκομείου.
- Φίλοι μου, λέει ο πρώτος, έχω σοβαρό πρόβλημα. Είμαι εβδομήντα χρονών. Κάθε πρωί ξυπνάω ακριβώς στις 7, πηγαίνω στην τουαλέτα και προσπαθώ να ουρήσω. Προσπαθώ ώρες ολόκληρες αλλά τίποτε. Μου δωσαν φάρμακα, κάνω ασκήσεις αλλά αποτέλεσμα μηδέν.
- Και το θεωρείς σοβαρό το πρόβλημά σου; λέει ο δεύτερος. Εγώ είμαι ογδόντα χρονών. Ξυπνά κάθε μέρα ακριβώς στις 8 το πρωί και μέχρι που να ξανακοιμηθώ το βράδυ, προσπαθώ να ενεργηθώ. Έχω στουμπώσει. Δε γίνεται τίποτε.
- Μάγκες, λέει ο τρίτος, εγώ είμαι ενενήντα. Ουρώ κάθε πρωί ακριβώς στις 7, ενεργούμαι ακριβώς στις 8 και ξυπνάω ακριβώς στις 9!!!





Ποια είναι τα 4 θαύματα της γυναίκας;

1) Υγραίνει χωρίς να βρέχει,
2) Ματώνει χωρίς να κοπεί,
3) Κατεβάζει γάλα χωρίς να τρώει χόρτα,
4) Πετάει μαλακίες χωρίς να την ρωτάς.









Μια παρέα φίλων λένε υπερβολές.
- Ο πατέρας μου έχει σκοτώσει ένα λιοντάρι 8 μέτρα ύψος και 2 πλάτος.
- Ο δικός μου, έχει σκοτώσει έναν ελέφαντα 20 μέτρων και 45 τόνων!
- Ρε παιδιά, την Νεκρά Θάλασσα την ξέρετε; E, ο πατέρας μου την σκότωσε.
- Τι μας λέτε ρε; Την Μαύρη Θάλασσα, την Λευκή Θάλασσα και την Ερυθρά Θάλασσα, τις έχει βάψει ο δικός μου πατέρας.
- Μα τι λέτε τώρα; Εγώ νόμιζα ότι η Ερυθρά ήταν από το αίμα του ελέφαντα των 20 μέτρων και των 45 τόνων, η Μαύρη Θάλασσα τα έβαψε μαύρα για το λιοντάρι και η Λευκή δεν είχε μάθει τα νέα ακόμη.
- Αφήστε μάγκες τα παραμύθια. Μερικοί από εμάς είμαστε τόσο παλιοί που στον δικό μας καιρό, η Νεκρά Θάλασσα ήταν ακόμη άρρωστη!





Εισαι φωτογραφος και βρισκεσαι μεσα σε μια βαρκα,οταν ξαφνικα βλεπεις τη πεθερα σου μεσα στη θαλασσα να παλεύει για τη ζωη της με ενα καρχαρια,ενω παραληλα σε εκλιπαρει να τη τραβηξεις και να τη σωσεις
Έχεις 2 επιλογές:
1) Μπορεις να σωσεις την ζωη της
2) Να τραβήξεις μοναδικες φωτογραφιες που αναπαριστα τη μαχη ενος ανθρωπου για την επιβιωση του με ενα απο τα πιο τρομερα και επικινδυνα ζωα πανω στον πλανητη

ΚΑΙ ΕΔΩ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΔΙΛΗΜΜΑ:
Θα επιλέξεις έγχρωμο φιλμ με υψηλή αντίθεση ή θα πας για την κλασική απλότητα του ασπρόμαυρου;





Αν κάποια μέρα , αποδειχτεί, ότι η γυναίκα που αγάπησες σε απάτησε, 

και εκείνη την στιγμή σου περάσει από το μυαλό να πέσεις από το 

μπαλκόνι, να θυμάσαι ότι ... έχεις κέρατα, μαλάκα, και όχι φτερά!.







Οι γυναίκες πιστεύουν ότι αν μια γάτα φύγει μακριά από το σπίτι, οφείλεται στην έλλειψη αγάπης που της προσφέρεται.
Οι γυναίκες πιστεύουν ότι αν ένας σκύλος φύγει μακριά από το σπίτι, οφείλεται στην έλλειψη αγάπης που του προσφέρεται .
Οι γυναίκες πιστεύουν ότι αν μια γυναίκα φύγει μακριά από το σπίτι, οφείλεται στην έλλειψη αγάπης που της προσφέρεται .
Οι γυναίκες πιστεύουν ότι αν ένας άνδρας φύγει μακριά από το σπίτι, οφείλεται στο γεγονός ότι είναι γουρούνι


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου